• 072-2317879
printer services image
printer services

אודותי

פרינטר סרוויס, בבעלותו ובניהולו של שמעון הופמן- מומחה בתחום ההדפסה והצילום, מספקת מאז שנת 1993 מגוון רחב של פתרונות מתקדמים בתחומי הצילום וההדפסה.

פרינטר סרוויס הוקמה על מנת לתת מענה מקיף וכולל ללקוחות, וככזו, היא אינה עוצרת במכירת המכונות. בנוסף לשיווק המותגים המובילים בעולם, החברה עוסקת גם בתחזוקה השוטפת של מכונות הצילום וההדפסה, בתיקונים, בהדרכה וייעוץ מקצועי ובאספקת החומרים המתכלים עד לבית הלקוח. הקשר של החברה עם לקוחותיה, הפרטיים והעסקיים כאחד, נשען על יחסים ארוכי טווח ושירות לאורך שנים.

בפרינטר סרוויס שמים את הלקוח במרכז ואת השירות מעל לכל. התרחבותו העקבית של מעגל הלקוחות שלנו ונאמנותם הגבוהה של הלקוחות הקיימים, הן פרי עבודתנו המקצועית המגובה בהקפדה על שירות אמין, זמין ואיכותי. לרשות לקוחותינו עומד צוות טכנאים מקצועי ומיומן, המחויב לאמנת השירות של החברה.

בפרינטר סרוויס מקפידים לעקוב באופן שוטף אחר המגמות וההתפתחויות הטכנולוגיות התדירות בשוק ההדפסה והצילום, בארץ ובחו"ל. רק כך, יכולה החברה להבטיח ללקוחותיה, בכל נקודת זמן, את מתן הפתרונות הטובים והמתקדמים ביותר שבנמצא.

אנו, בפרינטר סרוויס, מחויבים לשמירה על איכות הסביבה ומאמינים שכל חברה צריכה להירתם לנושא ולפעול, בכל דרך אפשרית, למען הכדור של כולנו. מתוך אמונה זו, אנו מקפידים לשפץ מדפסות ישנות ולהחזירן לשימוש, במקום לזרוק אותן. בנוסף, אנו מעודדים את לקוחותינו, על ידי הדרכה מקצועית, לשימוש ולניצול יעיל של יכולות המכונה, תוך חיסכון מקסימאלי באנרגיה.


נשמח לעמוד לשירותכם.