• 072-2317879
printer services image
printer services

טיפים

טיפים לבחירת מדפסת
התאמה לצרכים - קנו רק מה שאתם צריכים. במדפסת הזרקת דיו - התאימו את גודל מחסניות הדיו לצרכים המדויקים שלכם. אמנם מחסניות גדולות יהיו חסכוניות יותר לכל דף, אולם הדיו עלול להתייבש לפני שתספיקו להשתמש בו.

שמירה על הדיו - הדיו נוטה להתייבש במדפסות שאינן מופעלות באופן קבוע. על מנת לשמור על תפקוד מקסימאלי של המדפסת, הקפידו להדפיס לפחות עמוד אחד כל כמה ימים.

שמירה על ראשי המדפסת - שמירה על ניקיון ראשי המדפסת תבטיח הדפסה נקייה והארכת חיי המדפסת. הסירו את המחסניות של המדפסת ונקו בעדינות את הראשים באמצעות מטלית לחה. הימנעו משימוש במגבונים או באלכוהול לניקוי.

כיבוי המדפסת - כבו את המדפסת אם אינכם משתמשים בה. על ידי כך תבטיחו תפקוד מקסימאלי לאורך זמן.

חיסכון – ככלל, מומלץ לבחור מדפסת עם מצב הדפסה חסכוני (בדיו או בטונר). הדפסה כזו משפרת את תפוקת המחסנית, ובדרך כלל אינה גורעת מאיכות ההדפסה באופן מורגש. במדפסת משולבת, שימוש בפונקציה של fax to mail תורם לחיסכון בדפים. הפקסים אינם מודפסים באופן אוטומטי, אלא מנותבים ישירות לתיבת הדואר של הנמען והוא זה שמחליט האם למחוק אותם או להדפיס אותם.

טונרים ומחסניות דיו מקוריים - לכאורה, חלק מסוגי הדיו החליפי עשויים להיות זולים יותר, אך העלות הממוצעת להדפסת דף היא יקרה יותר. בנוסף, עלולה להיות ירידת איכות משמעותי בהשוואה לדיו מקורי.


טיפים לבחירת מכונת צילום

מספר הצילומים - נסו להעריך את מספר הצילומים החודשי הממוצע לו אתם זקוקים. אם אתם מצלמים עד 700 דפים בחודש, תוכלו להסתפק במכונת צילום בסיסית או אפילו במדפסת משולבת.

מהירות הצילום - מהירות הצילום של מכונות צילום ביתיות בסיסיות עומדת על כ 14-20 צילומים בדקה. לשימוש אינטנסיבי או למשרדים גדולים בהם מכונת הצילום משרתת מספר אנשים, מומלץ לרכוש מכונה שמציעה מהירות גבוהה יותר.

חיסכון - להתאמה של מכונת הצילום לצרכים המדויקים שלכם יש משמעות מבחינת עלויות. אם אינכם זקוקים לצילומים בצבע, ותרו על רכישת מכונת צילום צבעונית (שהיא יקרה יותר) והסתפקו במכונת צילום שחור-לבן. לחיסכון שוטף – במידה ואתם מצלמים מספר רב של עותקים, מומלץ לבחור במכונת צילום המאפשרת הדפסה דו-צדדית. אמנם המכונה תעלה מעט יותר, אבל החיסכון יבוא לידי ביטוי בעלויות הנייר.